Wednesday, May 18, 2011

Van Der Vaart Kekal Di Spurs

Tonggak Belanda, Rafael van der Vaart menafikan kebimbangan yang dia akan cuba merancang langkah untuk bola sepak Liga Juara-juara. 
 
Van der Vaart berkata, "Kami selalu ingin bermain di Eropah. Bagus untuk berpengalaman di Liga Eropah dan itu akan menjadi gelaran yang baik untuk dimenangi." 
 
"Saya suka bermain setiap dua atau tiga hari. Tentu saja saya mahu bermain di Liga Juara-juara."
 
"Tapi saya hanya ada setahun di sini. Saya menikmati tahun saya dan kami akan lihat apa yang akan kami bawa pada musim depan." 
 
"Amat penting untuk mara ke Eropah. Anda dapat lihat bahawa berada di Liga Juara-juara musim ini telah membantu kami." 
 
"Ini sangat penting bagi pemain dan itulah sebabnya kami ingin memenangi aksi terakhir kami menentang Birmingham."
Share